انتخاب کلید واژه برای SEO

اگر شما می خواهید روی  کلیدواژه هایی کار کنید که در حقیقت مرتبط به محصول یا خدمات شماست، و اگر کلیدواژه های مد نظر شما، پرکاربرد و پراستفاده باشد، درنتیجه رقابت بر سر آن کلید واژه زیاد خواهد بود. در این مواقع باید به دنبال ترکیب کلید واژه ها بگردید که اصطلاحا به این روش long tail keywords می گویند. فرض کنید شما می خواهید “گوجه فرنگی” در سایت خودتان بفروشید، اگر صرفا روی این کلید واژه متمرکز باشید احتمال دیده شدن شما در صفحه های اول جست و جو پایین است، و مثلا می توانید به چیزی مانند “گوجه فرنگی ارگانیک” فکر کنید !

Share

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید
و فیلم ها و مطالب آموزشی را زودتر از بقیه دریافت کنید

تکمیل عضویت
اطلاعات شما پیش ما محفوظ می ماند
عضو خبرنامه شوید و آخرین فیلم ها و پیشنهاد ها را زودتر از بقیه دریافت کنید.
تکمیل عضویت