آمارهایی شنیدنی از تاثیر گذاری ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۱۷

آمارهایی شنیدنی از تاثیر گذاری ایمیل مارکتینگ در سال 2017

بی شک داشتن آمارهای ایمیل مارکتینگ، به تیم بازاریابی کمک می کند با دقت بیشتری برنامه های خود را برای جذب مشتریان جدید و یا حفظ مشتریان قدیمی، پیش ببرد.

در مطلب زیر، اهمیت ایمیل مارکتینگ را از منظرهای مختلف آماری در حوزه های کسب و کار بررسی می کنیم.

کسب و کار های B2B

در این سبک از کسب و کارها، ایمیل یکی از مهم ترین منابع تاثیر گذاری ارتباطی است، و نرخ کلیک لینک های داخل ایمیل ها ۴۷ درصد از ایمیل های B2C بیشتر است.

بیش از ۵۹ درصد بازاریاب های ایمیلی   در کسب و کار های B2B، معتقند که ایمیل مهم ترین کانال ارتباطی آنها با مشتریان آنها است.

همچنین یک روز پس از شروع هفته ی کاری هم روز بهتری برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی است.

 

کسب و کار های B2C

در بین کسب  و کار های کوچک و متوسط، تنها ۲۶ درصد از ایمیل مارکتینگ برای فروش استفاده می کنند، و فقط ۷ درصد ایمیل را ابزاری برای ایجاد برند خودشان انتخاب کرده اند.

تنها ۳۰ درصد از افرادی که در ایمیل لیست کسب  وکار ها عضو هستند، به واسطه ی ایمیل تبلیغاتی خرید خودشان را انجام داده اند.

ایمیل های خوش آمدگویی (ایمیلی که بعد از ثبت نام کاربر به او داده می شود) تاثیر گذاری بالایی در مخاطب دارند، و تاثیر اصلی شان در ایجاد اشتیاق به خرید در این دسته از مخاطبان است

 

آمار های مبتنی بر ابزارها و دموگرافیک

مرد ها و زن ها تقریبا به یک اندازه به باز کردن ایمیل ها اشتیاق نشان می دهند، با این تفاوت که ترجیح خانم ها بیشتر تبلت است تا دسکتاپ و مرد ها هم موبایل را ترجیح می دهند.

در بین برنامه های موبایلی برای چک کردن ایمیل، ۳۱ درصد از سهم بازار برای apple iPhone و ۲۲ درصد برای  جی میل است.

جالب اینجاست که با وجود علاقه مردم به ایمیل های از نوع HTML، یعنی ایمیل هایی که متن و تصویر و استایل خوبی دارند، نرخ باز کردن ایمیل های صرفا متنی بسیار بیشتر است.

ایمیل های با طبقه بندی مشتریان

سگمنت کردن، یا طبقه بندی کردن مشتریان، و سپس ارسال ایمیل به آنها تاثیر مثبتی بر میزان باز شدن ایمیل دارد. به عبارتی این که یک ایمیل را به همه مشتریان با سلایق مختلف نفرستید و مشتریان را دسته بندی و بر اساس دسته بندی به آنها ایمیل بزنید.

 

آمار های دیگر

تا سال ۲۰۱۹ تعداد کاربران که ایمیل دارند به ۲٫۹ میلیارد می رسد.

روزانه بیش از ۱۰۵ میلیون ایمیل ارسال می شود که این عدد در سال ۲۰۲۰ به ۲۴۶ میلیارد خواهد رسید.

استفاده از شکلک ها در ایمیل ها از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ رشد ۷۵۵ درصدی داشته است.

آمار نرخ بازگشایی ایمیل ها مبتنی بر صنعت

2017 email marketing

2017 email marketing

 

برگرفته از : http://www.wordstream.com/blog/ws/2017/06/29/email-marketing-statistics

Share

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید
و فیلم ها و مطالب آموزشی را زودتر از بقیه دریافت کنید

تکمیل عضویت
اطلاعات شما پیش ما محفوظ می ماند
عضو خبرنامه شوید و آخرین فیلم ها و پیشنهاد ها را زودتر از بقیه دریافت کنید.
تکمیل عضویت