تاثیر ایمیل های خوش آمد گویی در فروش بیشتر

تاثیر ایمیل های خوش آمد گویی در فروش بیشتر

ایمیل های خوش آمد گویی، اولین ایمیلی  است که مخاطب از یک کسب و کار آنلاین دریافت می کند. این ایمیل، علاوه بر خاصیت اطلاع رسانی به مخاطب، راهی برای دریافت علاقه مندی های مشتریان بالقوه است.

یافته ها نشان می دهد نرخ باز کردن ایمیل های خوش آمدگویی،  ۴ و نرخ کلیک روی محتوای این ایمیل ها ۵ برابر سایر ایمیل های یک کسب و کار است.

در ادامه چهار روش برای بهتر کردن ایمیل های خوش آمدگویی را بررسی می کنیم:

۱-سریع ایمیل خوش آمد گویی را بفرستید

بررسی ها نشان می دهد ۷۴ درصد مخاطبین انتظار دارند بعد از عضویت در سیستم شما، ایمیل خوش آمدگویی را در اسرع وقت دریافت کنند.
بد نیست بدانید، ۴۵ درصد اولین خرید های یک مشتری بالقوه، در ۲۴ ساعت اولیه عضو شدنشان در سیستم  شما رخ می دهد.

۲- ایمیل را شخصی و سفارشی کنید

ما در دوره ای زندگی می کنیم که  داده ها و اطلاعات که به مشتری می  دهیم، باید سفارشی شوند. دیگراستفاده از نام شخص در  ایمیل برای ایجاد صمیمت کفایت نمی کند. با اطلاعاتی که در ثبت نام می گیرید، مثل محل زندگی، می توانید پیشنهادی سفارشی سازی شده تری را به افراد بدهید.

۳- پای حرفتان بمانید

اگر موقع ثبت نام وعده ای به مشتری می  دهید، پای آن بمانید. مثلا کد تخفیف یا پیشنهاد ویژه. سعی کنید این وعده ها را در ایمیل های بعدی هم تکرار کنید، ولی وعده هایی که توان انجام دادنش را داشته باشید.

۴- سادگی را فراموش نکنید

بیش از ۵۰ درصد ایمیل هایی که به کاربران ارسال می شود، در گوشی های موبایل خوانده می شوند. وقتی صفحه های نمایش کوچک تر باشند، باید تمرکز تان در ایمیل خوش آمد گویی، روی معرفی خودتان به صورت مختصر و تاکید روی CTA (مثلا کلیک روی دکمه یا لینک بسته ی پیشنهادی ویژه) باشد.

اما ایمیل های خوش آمدگویی، فقط باید محدود به یک ایمیل باشد؟ نه! تکنیک های جدید که شاید شما هم با  آنها برخورد داشته اید، نشان می دهد مجموعه ای از ایمیل های خوش آمد گویی را به صورت زمان بندی شده باید به مخاطب ارسال کنید.

ایمیل اول

ایمیل اول شامل یک تشکر ساده یا خوش آمدگویی باشد. اگر وعده ی کد تخفیف هم داده اید، فراموش نکنید در متن ایمیل آن را بیاورید.
همیشه این امکان را به مخاطب بدهید که تنظیم کند چه تعداد ایمیل از شما دریافت کند.

ایمیل دوم

نکته: این ایمیل را یک یا دو روز بعد از ایمیل اول بفرستید

در این ایمیل می توانید مخاطب را تحریک کنید تا اطلاعات بیشتری را مانند تاریخ تولد، علاقه مندی ها و محل زندگی اش بگیرید. اطلاعات بیشتر باعث می شود بتوانید مشتریان را بهتر سگمنت بندی کنید.
حتی می توانید دسته بندی محصولات یا خدمات خودتان را معرفی کنید.

ایمیل سوم

نکته: این ایمیل را دو یا سه روز بعد از ایمیل دوم ارسال کنید
بهترین کاربرد این ایمیل، در این است که مخاطبان خودتان را به شبکه های اجتماعی تان وصل کنید، مثلا حساب تویتر یا فیس بوک. این کار باعث می شود مشتریان وفادارتری شوند و از برند شما صحبت کنند.

برگرفته از :

http://www.wordstream.com/blog/ws/2017/08/18/welcome-email

 

Share

Comments

  1. خيلي دنبالش بودم-تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید
و فیلم ها و مطالب آموزشی را زودتر از بقیه دریافت کنید

تکمیل عضویت
اطلاعات شما پیش ما محفوظ می ماند
عضو خبرنامه شوید و آخرین فیلم ها و پیشنهاد ها را زودتر از بقیه دریافت کنید.
تکمیل عضویت