استفاده ی صحیح از کمپین های مارکتینگ یا همان بازاریابی، در دنیای پر رقابت امروز، و نیز مهم تر از آن اهمیت روز به افزایش دیجیتال مارکتینگ، نیاز به حضوری صحیح و برنامه ریزی شده با داده های صحیح دارد. به عبارتی، بازارایابی داده محور روز به روز، پر رنگ تر می شود، و دیگر روش های سنتی نه تنها پاسخ گو نیست، بلکه به برنامه های بازاریابی نیز خدشه وارد می کند.
یکی از نکات مهم در بازاریابی، ارسال صحیح ایمیل های تبلیغاتی به مشتریان فعلی یا بالقوه است و یکی از این ابزارهای پرکاربرد Mailchimp است، که نرخ تحویل بسیار بالایی داشته و امکان اسپم شدن ایمیل های ارسال شده توسط آن کم تر از روش های دیگر است.
با بهره گیری از افزونه ی iaddon شما می توانید، لیست های مشتریان موجود در Dynamics CRM را با این سرویس همگام سازید، و علاوه بر آن گزارش کمپین ها را مستقیم در خود CRM ببینید و روی آنها ارزیابی لازم را داشته باشید.